Pages

Bijtanken & leuke dingen doen

vrijdag 24 maart 2017


Uitgeslapen tot 9.32uur & dan lekker langzaam opstarten. Vandaag is mijn eerste dag van mijn weekje+1 dag vakantie! Even bijtanken & leuke dingen doen. Bezinnen, loslaten & ruimte maken voor het nieuwe wat komen gaat. Lekker mijn eigen gang gaan is soms het fijnste wat er is!

Het is zo'n ochtend waarop ik koffie zet, drinkyoghurt in een beker doe, mijn boterham met boter besmeer en de hagels eroverheen strooi. De screens worden omhoog gedaan zodat het zonnetje door de inbetweens kan schijnen. Pak de laptop erbij en zet Spotify op. Kippenvel van de mooie muzieknummers die op de Discovery Weekly voorbij komen. Ik surf een beetje op social media met mijn mobiel, stuur appjes & krijg mijn broer op koffievisite. Even bijpraten.


Ik abonneer mij op Spotify Premium en zet een wasje aan. Besluit een heerlijke omelet te maken en nog even in pyjama te blijven rondlopen. Het dekbedovertrek wordt afgehaald en stapeltjes was vormen zich op de overloop. Terwijl de bouwvakkers druk bezig zijn met huizen bouwen, wemel ik mij fijn in mijn eigen wereldje binnen. Niets zo fijn als de eerste helft van de dag zo door te komen!


Boven staat de laptop aan. Het bureau word enigzins opgeruimd. Er ontstaat weer een gezellig knutselrommelhoekje. Ik schrijf wat to do's op, print de offerte en tuinplannen uit en de documenten voor mijn nieuwe werk. Om het geheel wat op te vrolijken besluit ik mijn gehaakte slingers op te hangen..

'Het leven is één groot feest. Je moet alleen zelf de slingers ophangen.'

Wat heb jij gedaan vandaag?

2 opmerkingen:

  1. Eens even denken, ik heb vrijdag ingevallen op het werk. De hele dag binnen gezeten dus. Ik was dan ook blij dat ik om vier uur naar buiten kon huppelen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker even bijtanken, groot gelijk heb je! Eleanor heeft een sprongetje en dat is best wel vermoeiend, dus als het kan rust ik lekker uit met een serie'tje en een kop zelfgemaakte cappuchino.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Made by Koffiezuster