Pages

Lekker weertje Koekepeertje

dinsdag 28 maart 2017

Maandag deed ik al boodschappen met mijn moeder, haalde ik weer verse kaas bij de kaasboer en brachten we een bezoekje aan de Action. Net als twee weken daarvoor, besloten we lekker op het terras te ploffen voor een kop cappuccino/koffie. Automatisch deed ik mijn jas al uit totdat ik mij realiseerde dat het kon! Om 11uur 's ochtends zonder jas op het terras, het mocht weer!


Vandaag deed ik de laatste boodschappen. Deze vakantie ben ik van plan loempia's te maken, waar ik de ingrediënten al voor in huis had gehaald. Echter was ik totaal de rest vergeten, o.a. de nasi. Ik ging met allerlei lekkers naar huis; kroepoek, nasi goreng, satésaus, gebakken uitjes en loempiasaus. Donderdag gaan we samen loempia's maken; heerlijk! En het is eigenlijk super simpel..


Rond half twee smeerde ik 2 boterhammen, zette nog een kop koffie en besloot op het vergane bankje in de onkruidtuin te ploffen in de zon. Met een muziekje in mijn oren van Spotify voelde ik mij een gelukkig mens. Mijn armen ontbloot, de zon brandde op mijn benen en hup daar gingen de schoenen en sokken al uit. Steeds werd het ietsje warmer. Zo'n heerlijk gevoel! Ik hoorde buren kletsen, de bouwvakkers aan het werk en de vogels die heen en weer vlogen. Alles leek een stuk mooier zo met die zon erbij!


Mijn haakwerkje werd er bij gepakt. Ik wilde een vriendinnetje haken voor meneer Konijn. Gewoon zomaar. En omdat het bijna Pasen is. De oogjes kocht ik op de markt afgelopen maandag, het stof komt van een oud pyjamabroekje en het vilt had ik nog ergens in de kast liggen. Op de oogjes na hoefde ik er dus niets nieuws voor te kopen. Handig als je wat bewaard!


Vrolijk door de zon op mijn huid werd ik nog vrolijker toen er een envelop op de deurmat viel. Mijn nieuwe contract was binnen!! Ik deed een klein vreugdedansje! Een nieuw begin. Wat kijk ik er naar uit!


En zo gaan de dagen best snel. Morgen gezellig een dagje naar een vriendin en vanaf donderdag is mijn vriend vrij. We gaan shoppen voor een bruiloft, maar natuurlijk ook opzoek naar wat leuke Lentese kleding en ik wil nog graag sneakers. Omdat het mooi weer is, trekken we er ook zeker nog even op uit. Wandelen, een dierentuin bezoeken, planten/bloemen bekijken voor de tuin?! Wat het precies word dat moeten we nog beslissen. Maar genieten gaan we zeker wel!

Heb jij ook zo genoten van de zon en welke momentjes waren dat?


1 opmerking:

  1. Aah wat een schattig gehaakt konijntje/haasje!

    Ik heb enorm genoten van de zon al, van het weekend op het terras en thuis voor de deur! :D

    BeantwoordenVerwijderen

 
Made by Koffiezuster