Pages

Een Nieuw begin

zondag 12 maart 2017


Een nieuw begin. Elke dag een stuk fruit eten. Het is goed te doen als het gecombineerd wordt met noten, yoghurt en honing.
Na een (2500mg) oplaaddosis vitamine D voel ik mij steeds beter. Nu neem ik dagelijks een onderhoudsdosering vit D en wandel ik elke dag minimaal 30 minuten buiten. Het zonnetje doet er een positief schepje bovenop. Alleen al het gevoel dat de Lente in de lucht hangt, de dagen weer langer worden & het groen zich in de natuur steeds meer laat zien, maakt mij blij!


Ook de krokussen laten zich weer van hun goede kant zien nu de zon schijnt. Prachtig al die mooie paarse en witte kleuren in de buurt! En uitstekend fotomateriaal.. :)



Ik kan daar zo enorm van genieten! Het geeft weer een fijne flow en positieve inspiratie. Die fijne flow komt ook door ze zicht op iets nieuws. Binnenkort een nieuwe start elders. Het schept ruimte in mijn hoofd. Ook de dankbaarheid van de ouderen na 3.5 week ziektewet doet mij goed. De oprechtheid van zorgen hoe het met mij gaat & laten weten dat ze mijn komst weer zo waarderen.

As we grow older and wiser,
we begin to realize what we need
and what we need to leave behind. 
Somethings there are things in our lives
that aren't meant to stay.
Sometimes the changes we don't want
are the changes we need to grow.
And sometimes walking away is a step forward.
~Tinybuddha~

1 opmerking:

 
Made by Koffiezuster